Kratke priče o seksu>:

• Podijelite putem e-pošte
  • Izvještaj o priči
Pošalji Pošalji prijatelju Podijeli

Imali smo sobu u maštovitom klubu, umalo nam oduzimajući odjeću od požude koja nam je preuzela dušu.
Stenjajući, uhvatio sam ga za lopatice dok me je stisnuo za guzu, grleći me o krevet. Moja je kosa bila zapetljan, jer sam toliko puta prolazio kroz nju, izgubio sam brojanje.
Njegova erekcija bila je teška prema mojoj srži, ostavljajući da želim sve više i više. Dotaknuo me je šakom za košulju i odtrgao je, i ja sam 'želio' da ne brinem.
Ponovo sam stenjala od zadovoljstva, ne želeći da prestane. Pogled mu je dugo i žestoko gledao u moje, pazeći da to želim učiniti.
Kimnula sam u odgovor.
Zubi su se ugrizli za moj čipkasti grudnjak, povlačeći ga da mi grudi odskoče. njegov pogled nikad nije odustao od nagrade i polako sam počeo blještati.

- Nemoj da te bude sramota, draga moja. Lijepa si, najljepša što je itko mogao tražiti. '

I uz to, stisnuo je zube oko moje lijeve dojke, drugi mi je trljao guzicu u brzim udarcima. Navukao sam mu košulju želeći osjetiti njegov trbušnjak koji mi je tako očajnički potreban. Nije trebalo vremena da ga skine, a jezik mi se pridržavao za desnu dojku. Zaustavila sam se bez daha, želeći još.
Njegovi su prsti tresli i stezali moje grudi, a usta su mu sada u srcu pratila poljupce. grudi su mi se pretvorile u velike mrlje. Njegov jezik je prelazio preko mojih traperica, čineći da se trznem u potpuno zadovoljstvo.
Nestrpljenje me najbolje snašlo i otjerao sam ih, uzimajući u njemu miris. Otkrila sam da mu ruke osjećaju gore i dolje, oklijevajući prije nego što osjetim njegovu erekciju. Odmahnuo je unatrag, samo da se vrati jači i jači. Odtrgao mi je gaćice i osjetio sam kako se iznutra mokri. Ali umjesto toga što sam mislio da će učiniti, prevrnuo me, tako da sam bio okrenut krevetu licem prema dolje. Trgnula sam se naprijed, hvatajući se za plahte ispred sebe kad je njegov palac ugledao moju pukotinu, idući dublje sa svakim udarcem. Taman kad sam pomislio da je završio, jezik mi se otkotrljao niz pukotinu, ostavljajući vlažan trag.
Snažno sam se okrenuo, suočen s njim, u čistom šoku. Odmaknuo se da stanem, očiju punih zbunjenosti. Ruka mu je posegnula prema mojoj, ali zgrabio sam je i ljuljao se na krevetu. S njim okrenutim prema dolje zataknuo sam palac u pojaseve njegovog pojasa i skinuo mu hlače, polako, samo da bih ga zadirkivao. Njegovo teško disanje dolazilo je u vruće, isprekidano disanje.

Jessica ... '

Promrmljao je moje ime, ali prije nego što sam mogao više reći, napunio sam usta njegovim. Jezik mi je udarao po njemu, a naše zadovoljstvo miješanja sline nabreklo je na mene. Udahnuvši u poljubac, raskinula sam je prije nego što je mogla postati intenzivna. Bio bih ovdje glavni.
Vratio sam se dolje i stavio ruku na njegovu erekciju, sada savršeno uvjeren da sam imao kontrolu nad njim. Erekcija mu se povećala, ako je to uopće moguće. Jedan od mojih prstiju upalio je u njegove boksere, kikotao se kad sam ga čuo kako gunđa. Moj prst je pratio njegovu dužinu, napokon povlačeći njegove boksere dolje. Nabio sam se na to, jezik mi je šakao po toj dužini. Stavio je ruke na moju glavu, čineći mi duboko grlo u njemu, ali bilo je to sve moje zadovoljstvo. Pustio sam je s ustima, zamijenio ga rukom, snažno ga pumpajući po njemu. Prije nego što sam uspio doći do 6. pumpe, udario me oko sebe, leđima sada na mekom krevetu. Odstupio je od kreveta, vukući moje noge do ruba.

Što on radi...?

Nisam više mogao razmišljati, kad sam vidio da mu jezik strši kako bi mi dao mali nagovještaj. Njegov je jezik lizao moja gola bedra, polako se okrećući prema gore. Oči su mi gotovo iskočile iz utičnica, ovo je bio najintenzivniji užitak koji sam ikad osjećao u svom životu. Njegov je jezik napokon stigao do moje srži, uzdahnuo sam dok je njegov jezik ušao u mene. Moja vlaga sada se sjedinila niz moje noge, moji stenjanja i stenjanja ispunjavale su sobu. Njegov se jezik vrtio oko mog klitorisa, gurajući jedan ili dva prsta zajedno s njim. Prsti su mu upumpali i izlazili iz mene, a moja vlaga je padala iz njegovih prstiju i na gole noge.

'Oh, Adame ...'

Tiho sam stenjala, osjećajući kako mi se nešto stisne u trbuhu. Gurnuo je glavu među moje noge skroz, uklanjajući prste da me ponovno okusi. Prsti su mi se stezali oko nogu, preko njegovih lopatica. Njegova su usta prekrila cijeli moj klitoris ostavljajući me dahnući za prijeko potrebnim zrakom. Uhvatio me za ruku i stavio na moj klitoris.

'Rub'.

bilo je sve što je rekao, ne žurijući reći bilo što drugo. Zbunjeno, polako sam počeo trljati vlastiti klitoris, vrhovima prstiju jednom ili dvaput zabijao u sebe, iznenađen koliko sam se mokar mogao uvući. Vlažnost je zabila prste u igračke i borio sam se da bih morao okusiti sebe.
Osjećaj stezanja ubrzo se vratio, a ja sam odbacio glavu unatrag i tiho stenjao. Adam me je zgrabio za prste i tiho ih lizao usisavajući. Njegova je erekcija sada bila vrlo teška prema meni, gurajući me u trbuh.

'Želiš li ovo?'

zarežao je, a oči su mu gladno gledale u moju srž.

'Da.'

Šapnuo sam, trebajući mu tako loše.

'Jesi li siguran?'

- upita, već se pozicionirajući prije mog odgovora.

'O, Bože, Adam, jebeno želim ovo!'

Viknuo sam, previše očajan da bih ostao miran. Osmjehnuo se, ali čak sam i ja mogao vidjeti njegovu požudu. Uhvatio me za bokove i zabio se u mene, natjeravši me da vrisnem od zadovoljstva. Nastavio mi je udarati sve dok moj trbuh više nije mogao obuzeti osjećaj stezanja.
'Ja ... ja ...' Došlo je kao prasak snage, eksplodirajući cijelom njegovom dužinom, a i on je ušao u mene. Odjednom sam se osjetio razočaran, što smo sad bili gotovi. Vjerojatno je bio previše umoran za još jedan odlazak.

Ali, na moje iznenađenje, njegove ruke su mi ponovno pronašle bokove i on je opet počeo pumpati, duljina mu polako ulazi u moje pulsirajuće unutrašnjosti. Dužina mu je bila glatka od mokre vlage, ali ubrzo ga je osušila trljajući ga cijelim trbuhom. Osjećao se glatko i umirujuće. On se podigao i počeo je lizati sve gore, opet do mojih grudi. Glava mu je počivala na mojoj dolini, ližući bok sa moje lijeve dojke.
Zaustavila sam se, sviđa mi se način na koji smo se zajedno osjećali. Desna mu je ruka masirala moju desnu dojku, samo je stisnuvši. Uhvatio me za bradavicu, ubrzo je isto učinio i za druge. Opet me okrenuo, dovršavajući ono što je započeo. Jezik mu se ponovo zabio u moju pukotinu, ližući se sve dok pukotina nije završila. Prsti su mu pratili jezik, idući gore-dolje po mojoj guzici. Uljudan osmijeh ispunio mu je lice.
Opet je pozicionirao svoju dužinu s mojom guzom. Pripremajući se, pomažem opet na plahte i zatvaram oči. Jecaji su bili jedini zvukovi koji su dolazili iz mojih usta. Njegova dužina spustila se niz moju guzicu, ne idući tako daleko, već jednako zadovoljstvo.
Ležao je nad mnom nježno, njegova dužina u mojoj guzi i obje ruke stežući svaku dojku pojedinačno. Osjećao sam se kao da moram nešto poduzeti, pa sam posegnuo za njim i držao ga za guzu, pomalo ga prstom.
Njegovo stenjanje u uhu bilo je posljednje što sam čuo prije nego što sam pao u duboku san.

Kako ti se sviđa? Nisam siguran da je to najbolje, komentirajte moju sljedeću priču o tome što bih trebao učiniti. Pokušat ću biti poput dosadnog autora, govoreći: 'oh, molim te, komentiraj glas i slijedi !!'

Samo mi trebaju neke ideje, to bi bilo sjajno. :
Još jednom hvala na čitanju i pokušavam ažurirati uskoro.